Седмица на финалните проекти по трансдисциплинарната PYP тема “Къде се намираме във времето и пространството”

От 12 до 16 декември любознателните изследователи от подготвителен до четвърти клас представят публично финалните си проекти по трансдисциплинарната тема “Къде се намираме във времето и пространството”. Целта на презентациите е да финализират и структурират изследванията, направени от децата, да формират комуникативни умения, да развиват визуалния им език, както и да бъдат оценени от техните учители. Форматът включва презентиране на индивидуален/групов проект, въпроси от публиката и учителите, оценяване и рефлексия на децата върху изминатия процес.

Първи стартираха децата от подготвителен клас, чиято централна идея за изследване беше  “Домовете отразяват местните условия и културните влияния”. Учениците от първи клас ще представят пред децата от подготвителен клас своята централна идея “Физическата география влияе на Земята влияе върху човешките взаимодействия и населените места”. Впечатляващо беше представянето на втори клас “Малка София” пред родителите с централна идея “Ценностите на хората влияят на начина, по който те изграждат центровете на обществения живот в градовете си”, което беше оформено като изложба от модели на значими обществени сгради, формиращи облика на центъра на София. Авторите на моделите представяха пред публиката своята сграда, а след това представиха проектите си по английски език “Градска среда”, които бяха изработили в екип. Представянето на трети и четвърти клас е разделено на две части: “Представяне на значими личности и артефакти от българската история” и A Live History Museum на тема ‘You can’t change History but you can make history’, в които ще демонстрират учене чрез преживяване.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *